11 april 2012 Asbestdeskundige en oud-Statenlid Witteman is geschrokken van de maatregelen die de provincie heeft genomen op de plekken in het Provinciehuis waar asbest is gevonden. Dat blijkt uit een reportage van RTV Utrecht. De provincie verhuist binnenkort naar het Fortisgebouw, aan de overkant van het oude Provinciehuis, maar mogelijk zijn ambtenaren jarenlang blootgesteld […]
10 april 2012 Het thema van de middag: ‘Asbest, wat nu’ Vanaf de oprichting van het Comité Asbestslachtoffers hebben wij ons onder het motto “ziek door asbest, wat nu?” sterk gemaakt voor iedereen die door inademing van asbestvezels ziek is geworden. De nadruk heeft steeds gelegen op de ziekte mesothelioom en in veel mindere mate […]