De strijd voor rechtvaardigheid is helaas niet gratis. We nemen het op tegen machtige bedrijven en rijke verzekeraars. Zij hebben miljoenen om hun eigen belangen te verdedigen. Het Comité Asbestslachtoffers kiest er bewust voor om geen grote overheidssubsidies aan te nemen. Waarom niet? Omdat we onafhankelijk willen blijven. We willen de vrijheid hebben om kritiek te leveren op de overheid als dat nodig is voor de slachtoffers. Dat betekent dat wij volledig drijven op de steun van mensen zoals u.
Met uw hulp kunnen we onafhankelijke onderzoeken laten uitvoeren, kunnen we acties organiseren in Den Haag en kunnen we juridische procedures starten die anders onbetaalbaar zouden zijn. Elke euro die u aan ons geeft, gaat direct naar onze missie. We zijn een kleine organisatie met een enorme impact. We hebben geen dure kantoren of hoge salarissen; we hebben wel de drive om resultaten te boeken voor de slachtoffers.
Met uw bijdrage kunnen we bijvoorbeeld nieuwe rechtszaken aanspannen tegen vervuilers die hun verantwoordelijkheid nog steeds ontlopen. We gebruiken moderne en veilige manieren om donaties te ontvangen. Samen zorgen we ervoor dat de stem van de slachtoffers nooit zal verstommen.
Uw steun geeft ons de kracht om door te gaan, ook als het moeilijk wordt. Vecht met ons mee voor een eerlijke toekomst en voor de erkenning die elk slachtoffer verdient. Geef voor gerechtigheid!
Bijdrage overmaken
U kunt uw bijdrage overmaken naar rekening nummer:
NL44INGB0651832632
ten name van Vereniging Comité Asbestslachtoffers onder vermelding van ‘Donatie’.