Asbest, de vervuiler betaalt

Onder de titel “Asbest, de vervuiler betaalt” organiseerde het Comité Asbestslachtoffers op 13 en 14 mei 2004 een Internationaal Asbestcongres. Lees hier het rapport: rapport-asbestdrama-2005

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *