Veel asbest-doden door nalatige overheid

18 maart 2012

De Nederlandse overheid is nalatig geweest bij het beschermen van burgers tegen de gezondheidsrisico’s van asbest. Daardoor zullen de komende jaren 10.000 mensen onnodig overlijden aan asbestkanker.

Lees meer in de kranten van 16 maart 2012.

Trouw “Duizenden onnodige asbestdoden, burger onvoldoende beschermd”

Telegraaf “Asbest eist 20.000 levens”

De Stentor “Duizenden onnodige doden door asbest”

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *