Voor de nabestaanden van Th. A. Ophuis zijn wij op zoek naar oud-collega’s van Rossmark (nu RWB Water) te Almelo. De heer Ophuis heeft daar in de periode 1961 – 1962 gewerkt. Als draaier is hij daar blootgesteld aan asbestvezels door het draaien van pijpen. Aan het einde van de werkdag werden alle afdraaisels bij elkaar geveegd.
Bent u oud collega of heeft u informatie over hoe er bij Rossmark met asbest werd gewerkt neem dan contact met ons op.
info@comiteasbestslachtoffers.nl